Din patetiska jävla...............

Jag kan inte komma på nån tillräckligt bra förolämpning.. Och det suger..
Ditt helvetes as!! Vad i helvete?? Hur kan du göra en sån grej?? Och inte berätta om det?!?!
Du är så jävla hjärntvättat så det finns inte!!! Du är borttagen nu.. Jag skiter i dig.. Stryker dig ur mitt hjärta!! Det borde faan inte bli svårt.. Man gör inte sånt här!! Jag skiter väl i att du gjort det,, men hur faan kan man inte berätta om det!?!?!? Hur?! Man ska inte behöva se en sån grej på facebook.. Sånna saker berättar man direkt.. Och det är faan en nästan en månad sen.. Hade du någonsin tänkt berätta?!?!
Men nae just det.. Du pratar ju inte med mig längre.. Du bryr dig inte längre.. Det var du som dissade oss först.. Och det är bara jag som fortfarande håller kvar vid det där förbannade hoppet att du ska höra av dig.. Att du ska prata med mig.. Men det händer inte.. Men vet du vad?? Du är härmed bannlyst från mitt liv.. Jag stryker ett streck över alla våra år.. Dom betyder ingenting.. För det gör dom ju ändå inte för dig!! Du betyder inget för mig längre.. Du är bara där och skapar oreda i mitt sinne.. Du drar ner mig i skiten, och jaa, jag tänker lägga en del av skulden på dig!! Det är ditt fel.. Och du har bara dig själv att skylla..
Jag skickar nyckeln med någon.. Eller fucking postar den..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

många kramar till dig..

Du gör rätt som tar bort det negativa i ditt liv...

2010-10-29 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0