Barbados i Parkhallen, Tranås..

Var verkligen inte vad jag hade väntat mig..
Hade ju lovat att jag skulle följa med ut.. Och sen,, kom den lilla detaljen att det var barbados vi skulle på.. Suck.. Men jaa, jag följde ju med ändå.. Så efter jobbet var det bara att stressa hem och duscha och fixa sig lite snabbt.. På med klänning och converse^^ och sen drog vi =)
Vi började på "disco"dansgolvet.. Och dom spelade massa 90-tals musik.. Hahah asbra! :D Och alla stod och sjöng med hela texterna :p haha skitkul! :D
Sen började Barbados att spela igen.. Så då gick vi till det dansgolvet=) Och då vart det ju BUGG!! :D Underbart!! Saknar faktiskt att bugga.. Men oh, vad trött jag är i mina muskler idag.. Hade glömt hur ansträngade det kan vara att bugga en hel kväll.. :p Men det var lätt värt det :p
Var hemma till 2 sen,, helt död!! Så jag somnade ganska gott kan jag lova:p haha
Kvällen var iaf toppen!! :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0