Torsdag, fredag, lördag..

Torsdag:
Upp tidigt,, möte på af.. Väldigt givande.. Inte..
Sen hem, slappa, för hade inte sovit bra.. Chockerande? Nej..
Sen köra Jocke till jobbet.. In till netonnet, handla en present till Jocke, sen till biltema, köpa grejjer till bilen..
Sen prisoparkeringen,, vänta på sandra.. Sprang ner på klippet, hittade en julklapp till mamma, och en till Thea^^
Sen hem till Sandra, hämta Thea på dagis.. Leka leka leka!! Alltid lika underbart^^ Hon är för söt den lilla trollungen :D Självklart hade jag ju jätteskoj med Sandra med :p Inte bara med Thea :p
Åkte hemåt strax efter 23.. Sprang upp en snabb sväng hemma,, sen iväg och hämta jocke på jobbet..
OCH JAG BLEV STOPPAD AV POLISEN!!!!!! Tur att jag inte gjort nått fel :P hahha.. Dom letade en annan volvo, en röd.. Så jag slapp :p Men fick ju lagom med panik kan jag lova..
Och jocke bara skrattade åt mig när jag berättade det.. Fast först trodde han att jag fastnat i en fartkontroll.. Men tji fick han :p hahah :p Jocke gick och la sig vid 1, jag vid 4, men somnade inte iaf förrns runt 5-6.. :/
Så var lagom trött när jag gick upp i fredags..

Fredag:
Hipp Hurra för födelsedagsbarnet.. Yes, jocke blev 24.. Och vi gick upp vid 9.. Gick iväg och handlade lite.. Skulle ju baka tårta^^ Så när vi kom hem så blev det ju tårtbak.. Jocke tog det bara lugnt.. Men det hade han väl rätt till, det var ju iaf hans födelsedag:p haha.. Strax innan 12 kom Jens, sen efter 12 kom Yvonne och JanÅke.. Vid 13 ramlade Jonas in,, och strax efter 14 kom Ulla, sen 14.30 kom Tommy.. För det där med att komma hela familjen samtidigt, det gick tydligen inte.. :p Men men,, hade iaf trevligt..
När alla hade åkt sen så blev det att packa.. Borby helg ju.. Så var hos mamma typ halv 18.. Och det blev lite wiispel och mys i soffan med mamma och lillasyster^^ Lillebror lämnade inte sitt rum,, haha :p Datorn är allt som  gäller för honom.. Jag får väl vara tacksam för att han  sa hej bara.. :p
La mig runt 23.. Och SOMNADE!! Men har iaf inte sovit bra.. :/ Vaknat hela tiden.. Suck..

Lördag:
Idag.. Gick upp strax innan 6 imorse.. Kollade nätet lite, se åkte jag till broby.. ^^
Men deprimerande.. Det finns nästan ingen snö kvar:( Det bara regnar.. Suck..
Iaf så var chefen redan på jocbbet, han hade gått igenom 3:an precis då när jag kom.. För eftersom vi har begagnade brickor på jobbet, så funkar inte staplaren som den ska.. Och då säger det krasch!!! Tack och lov så funkade staplaren hyffsat iaf för 1:an och 2:an.. Men inte för 3:an,, så det fick Thomas stapla för hand.. Och jag kan lova att det inte är skönt för ryggen.. Inte det minsta faktiskt..
Men jaa, det gik bra idag, var hemma vid 11 redan.. Hade räknat med 13-14, med tanke på hur det krånglat..
Så väl hemma blev det en snabbdusch, sen östenssons och handla till käk och fika.. För vi firade Jocke här idag med, med min familj.. Så vid 14 kom mormor, mormor, kicki och martin.. Och det var trevligt^^

Nu väntar vi på att käket ska bli klart.. Potatisgratäng och lövbiff^^ mumma=)
Sen blir det väl antagligen paltkoma på soffan :p hahah

Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0