Stress

Yes, gårdagen var stressig.. Först jobb till 16,, stressa till mjölby och hämta jocke,, iväg till vadstena, släppa av jocke, hämta upp lillasyster, iväg till lkpg, till ljunkan.. Springa där en stund=) Sen till mjölby, hämta lillebror.. Stressa tillbaka till vadstena,, fira mormor som fyllde 70.. Vara där ett tag,, sen hem igen.. Var hemma vid 22.. Jag missade greys :( Men såg iaf nikita :p Sen sooooova!! Trodde jag ja.. Det gick inget vidare alls.. Bara mardrömmar.. Suck..
Idag blev det med jobb.. Ända till 21.. Så är en aning seg..

Imorrn blir det bio med jocke och lillasyster, sen blir det att sova hos mamma, för ajg ska jobba på broby i helgen igen.. Men jag ska få nya brickor :D jäjj!! så det tar nog inte så lång tid i helgen.. Skönt det^^ Men jaa, det är ju pengar.. Och det behövs..

Nu tänkte jag nog snart försöka sova..
Lycka till Emma,, lycka till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0