Sovmorgon? Tji fick jag..

Fick hoppa in och jobba lite imorse med.. Var lagom trött dock.. Somnade typ 5 imorse, jockes klocka ringde halv 6, så då vaknade jag ju för det.. Sen lyckades jag somna om efter att han åkt,, och sen ringde dom strax innan 8 och frågade om jag kunde jobba lite.. Så det var bara att klä på sig, ta cykeln och dra iväg till slomarp.. Fast jobbade bara till 10,, så efter det tog jag en tur på kvarnen.. Hittade faktiskt 3 snygga (!!!!!!!!) bh:ar i min storlek.. Kors i taket!! Så då var jag ju helt enkelt tvungen att köpa dom (A) Sen hittade ajg även julklapp till mig (A) haha fast det säger ajg itne vad det är,, det får ju bli en överraskning på julafton :p haha
Sen blev det även en sväng till min shopoholic affär.. Och jag antar att ni redan gissat vilken.. :p Så blev 3 par nya där med :p haha Men dom var så fina,, kunde inte låta bli..
Men nu måste jag skärpa mig, och bara köpa julklappar till andra.. :p

Ikväll har jag min vanliga rutin (tack&lov) med tvätt.. OCh så funderar jag på om jag ska orka vara så duktig att jag släpar fram strykbrädan,, haha har ju inte haft den ramme på ett år :p Men jaa, dukarna blir ju inte alltför snygga när de legat ett tag.. Så jag måste väl.. Suck..

I övrigt fick jag upp hyllan igår, och tavlorna, och så bytte jag gardiner med.. Så ska väl fortsätta lite med pysslandet idag.. Slänga upp lite tomtar och så^^

Men först,, en clementin :D
Höres =)

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

sv: vad snackar du om bilden är ju as het. plus att jag ser värre ut än dig, o med tanke på att jag praktiskt taget alltid är snygg (hehe) så måste ju du vara rätt läcker :) <3

2010-11-30 @ 18:53:33
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0