Snöoväder!!

Och jag är nog en av få människor som verkligen är asnöjd över att det kommer lite snö!! :p
Men jaa, snö.. Det är underbart... Blir att leta fram mina thermosar,, på med försvarets värmejacka,, och så bege sig ut i snön^^ Fast inte ikväll.. Är för seg för det.. Men imorrn!! Då blir det av!! :D

Just det,, var ju i ullared i lördags,, ^^ och har ju inte berättat om det än..
Upp svintidigt,, och hade ju självklart inte lyckats sova mer än typ 2 timmar,, så var lite seg..
Men det gick.. Var nere vid halv 8 typ tror jag klockan var, ingen kö,, bara att gå in direkt^^
Och så sprang vi runt där,, hittade en hel del julklappar,, födelsdagspresenter, och så^^
Var hemma runt 15 tror jag.. Helt slut.. Men så blir det när man sover dåligt.. Resten av lördagen vet jag inte vad jag gjorde,, var som sagt väldigt seg..

Söndagen, så träffade jag på pappa på ica parkeringen.. Kändes både bra och stelt.. Det var ju skönt att träffa honom.. Få en kram,, känna mig som hans dotter igen,, men samtidigt så alla tankar om hur han svikit mig.. Så det var ett sånt där jobbigt moment.. :/
Sen åkte joke och jag till mamma.. Det var ju kladdkakans dag,, så fikadags :p haha
Kvällen vet jag jag itne vad jag gjorde heller.. Hahah,, vet bara att jag var trött då med..
haha, kul liv va? :p

Måndagen så, ehm,, ehm,, ehm,, tvätten på kvällen.. Joo just det,, var ju med lillasyster till rätten med.. Hon skulle vittna.. Så var med som stöd.. Hon var allt bra nervös stackaren..

Och idag är det tisdag.. ^^
För ehm, det är väl tisdag idag? Jag tror det iaf.. :p
Idag, oavsett vilken dag det är,, så vaknade jag upp, såg snön,, och blev överlycklig!! :D
Sen blev det en sväng till motala för att handla.. Insåg att det var dags,, allt som fanns i frysen var lite riven ost, och dill.. :p haha:p Men nu så finns det käk igen..
När jocke åkt till jobbet, så tog jag ett skumbad^^ Och massa skönt var det :p
Sen jaa, har jag inte gjort så mycket mer idag.. Men nu ska jag iaf gå och göra lite te,, och sen blir det DH ^^ Så jaa, det är tisdag :D haha jag har koll :p

Höres^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0