Pestlördag och Tröttsöndag...

Fy attans vad pisstråkigt det var.. Helt brutalt hemskt!!
Aldrig mer!! Den saken är säker.....
Iofs så var resten av lördagen helt okej,, först jobb,, sen efter det pisstråkiga blev det mys i soffan till film^^
Och idag, söndag.. Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. "gå och lägg dig då" men nae.. Klockan är ju inte ens 17.. Suck.. Och lagom till det blir dags att lägga sig så kan jag slå vad om att jag blir pigg.. Det skulle inte förvåna mig det minsta..

Imorrn blir det iaf lite sovmorgon om jag lyckas med det,, och sen är det jobb på kvällen.. =)

Nu blir det att försöka hålla sig vaken till reprisen av greys (som börjar 17.35) Suck.. Jag är sjuuuukt trött nu.. Varför är inte klockan mer så jag får sova??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0