Fredag

Och det är en vecka sen jag skrev,, ett ganska så argt inlägg..
Men måste faktiskt säga att det var värt det..
För jag fick för en gångs skull lite respons..
Pappa, har hört av sig varje dag den här veckan..
Jag vet.. Hör och häpna!! Varje dag.. Han som inte hört av sig på över ett halvår..

Och jag vet, att jag skrev att jag skulle radera honom totalt.. Men jag kunde inte..
Som vanligt, så står jag här,, redo att försöka förlåta allt.. Suck på mig..

Men jaa, det var ju inte det jag skulle skriva om..
Jag hade tänkt berätta om veckan som varit..
Så det är väl bäst att jag gör det:p

Måndag: Tvätten,, självklart,, som alla andra måndagar :p ahaha
Ehm,, annar vet jag inte vad jag gjorde.. haha minnet vet ni :P

Tisdag: Var inne hos Sandra en sväng.. Hjälpte henne att storhandla..
Sen vart det jobb några timmar.. Efter jobbet blev det Tilda en sväng.. Så hela den dagen var fullpackad :p

Onsdag: Lkpg igen,, träffa fia^^ Vi sprang på stan ett par timmar, fikade och grejjade.. Sen vart det en tur hem till henne med^^ Hade det jättetrevligt^^

Torsdag: Var ingen bra dag alls.. :/ Så den får inte vara med mer..

Fredag: Idag alltså.. Har besiktat bilen.. Själv för första gången.. Det var lite läskigt.. Men det gick :p Fast bilen fick underkänt.. Fast det hade jag ändå räknat med :p ahha skitbil :p Men jag har ju en månad på mig, eller jaa, jocke har :p ahah

Efter det blev det en tur till simhallen med Tilda.. Och smart av oss, att gå en fredag, på lovvecka.. Herrejösses vad ungar det var!! Men som tur var så var de inte i relaxen,, så det blev ett par timmar där med :P haha
Att det kan vara så skönt, att bara sitta och ångbasta, bubbla, basta, kallbad, mer bastu, bubbel,, jaa, och bara hålla på så.. Massa underbart skönt.. Man blir så avslappnad i både kropp och själ.. Och det är verkligen behövligt ibland..


Imorrn, lördag,, så blir det en tur till ullared.. Ska julhandla lite.. Bara hoppas på att vi hittar så mycket klappar som möjligt.. För det är ju ett par stycken att handla till..

Nehe, nu ska jag gå och göra nått annat.. :p
Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0