DET SKA GÅ!!

hahaha men jösses vad jag fick kämpa.. :p
Min bil är helt enkelt för liten.. (Bra konstaterande, eftersom jag tänker skaffa en mindre.. :P hahah)
Men jaa, dagen då..
Sovit typ noll inatt.. Suck.. Men låg och drog mig i sängen till 11 typ,, sen dusch, och frulle..
Såg på film med jocke,, sen körde jag honom till obbet,, och sen bar det av till lkpg..
Mötte upp sandra vid priso, och så gick vi ner till klippet..
Hittade flera julklappar där.. Asbra^^
Sen vidare till ikea, hittade lite fler julklappar, och så handla ju sandra massa möbler,, och stora var dom :P haha
Men, jag hade ju lovat att det skulle gå in i bilen,, och efter mycket om och men så lyckades jag..
Fy tusan så bra jag är!!
Sen mötte vi sandras familj, och gick till skopunkten.. Tog evigheter där.. Sen till leksaksaffären,, där sandra hittade lite julklappar.. Sen lämna grejjer i bilen,, och så in på ikano.. Käka korv!! Var brutalt hungrig.. :p haha :p
Sen blev det lite spring därinne, och jag hittade födelsedagspresent till Fia^^ Så nu slipper jag leta efter det mer.. Skönt att vara klar över 2 veckor innan :p Brukar ha svårt att hitta till henne.. Men nu så :p
Sen skägget en sväng, hämtade borr hos sandras far.. Sen hem till sandra.. Packa ur allt.. Och sen sätta ihop grejjerna,, och så färgade jag sandras hår med..
Har haft en bra em/kväll iaf^^

Nu måste jag rusa till bilen,, hämta karln på jobbet..
Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0