Deprimerande skitTV!!!

Jag, som i godan tro, trodde att det bara var dh som inte visades nu på ett tag.. Men inte!! Mitt ct visas inte heller!! Eller joo, kl 18.. Men var det någon som hade uppdaterat mig om den lilla detaljen?! Nej!! Suck..
Så nu går det lite grejjer på nedladdning så jag har att se på :P haha (lagligt självklart(A))

I övrigt har dagen varit ganska bra.. Hade ju lite sovmorgon, skönt det.. Så jag har faktiskt sovit några timmar..
Sen var det ett möte på af.. astråkigt,, som vanligt.. Får itne ut nått av dom,, och jag har ju jobb,, så ehm,, jag undrar egentgligen varför ajg måste gå där? Men aja..
Sen hem, och fixade till håret,, färgade :P ahha så ingen blond utväxt längre :D Sen blev det käk när jocke kom hem, och så kollade jag film,, sen blev det en långprommis med Tilda och Flinga idag igen^^ Jätteskönt.. Trots att det var typ 13 minus :p Sen jaa, var vi framme vid tvkatastrofen.. Men nu har det första kommit ner.. Så blir att kika på det =)

Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0