24/11

Dagens datum.. Jag tror att det är någon som fyller idag.. Men jag kan inte komma på vem det är.. Men det låter sådär bekant.. Att jag borde komma ihåg dagens datum liksom..

Annars kanske det var något jag skulle gjort idag?? Nej, jag vet inte.. Suck..
Iaf så har jag planer.. Det blir hockey ikväll.. Så kanske missar greys.. Beror på om hockeyn drar ut på tiden eller inte.. Hopaps inte,, för jag vill se greys :p Blev ju så frustrerad förra avsnittet.. Så måste ju se vad som händer!!
För jag har faktiskt varit duktig och inte laddat ner det :p haha (eller så har jag haft fullt upp och jobbat och så, men det räknas inte :P )

Nehe, nu blir det en dusch, sen laga mat till karln,, och sen iväg..
Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0