14/11

Och idag krånglade det på jobbet.. Suck.. Men det är allt jag tänker säga om det,, jag blir så frustread..
Efter jobbet blev det hem till mamma en liten stund, sen packa, och åka hemåt.. Laga käk, duscha.. (Deppa för att jag inte kunde gå på hockeyn) Sen göra sig iordning lite, och sen bar det iväg till svärmor som fyller idag.. Så det blev tårta där med.. (Känner mig brutalt megatjock nu när jag ätit tårta 3 dagar i rad!!)

Sen hem, se på GG.. ^^ OCh sen myste jocke och jag till det i soffan framför Trollkarens Lärling,, och den var riktigt bra^^ Sen nu, ligger jag här i sängen och slappar med datorn^^

Och måste försöka sova inatt.. Ska jobba imorrn^^

Så jaa, blir kanske att lägga sig och läsa nu.. Fick ju låna en bok av sandra,, och den är riktigt bra hittills^^

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

åh jag o jimmy såg trollkarlens lärling i fredags faktiskt. den va grymt bra enligt mig.

vad är GG?

2010-11-15 @ 09:18:14
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0