Tebjudning :p

Hade jag jag med Sofia förut idag :D Det var jättemys=) Sofia kom vid 12, och så gick vi en sväng på "stan" Sen gick vi hem hit,, och jag fick massa ny musik :D underbart!!! :D Sen tog vi lite te och bara  snacka massor.. Jättetrevligt:D Sen kom jocke hem, sen åkte han igen :p och handla.. han skulle baka nu på kvällen,, så snart ska jag testa minibiskvierna han gjort,, hoppas dom är goda.. =) Sen följde jag Sofia till tåget,, och sen hem och laga mat..

OOOOHH!! Fick smaka en nu!! HEEEELT UNDERBAAAAART JÄÄÄÄÄÄÄTEGOOOOOOTT!!!!



Sen var jag Med Tilda till jobbet en sväng med.. =) Så jag har fått min dagliga Tilda-dos idag:p haha

Nu blir det grey's :D
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0