Sårad och besviken...

Okej,, jag har inte träffat dig på evigheters evigheter känns det som..
Men det kunde ju vara kul med lite respons iaf..
Nått som faktiskt visar att du blev glad över att träffa mig..
Jovisst, jag fick en torr kram, och ett litet leende,, men du frågade inte ens hur det var med mig..
Det var så mycket annat som var viktigare än mig..
Det fanns en tid då jag var en av de viktigaste för dig..
Men du bytte allt,, allt som var vi,, mot något nytt..
Och jag kan inte förstå varför...
Jag trodde att alla våra år ihop var värda mer.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snuttebullen då:( finns <3

2010-05-10 @ 01:44:30
URL: http://tildalindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0