Nattprommenad och ny dag..

Kvällen/natten var så underbart varm och skön.. Gick ut efter greys,, och kom hem vid 1 igen.. Mötte bästa tilda vid 23,, sen gick vi nog mjölby runt nästan,, haha :p

Imorse ringde kl 7,, kan lova att jag var död då!! Orkade inte gå upp ur sängen förrns vid 8,, och då fick jag stressa, eftersom det var studiefrämjandet kl 9-12.. Efter det blev det Tilda igen =)
Sen hem vid halv 17, börja med maten, sen har det varit mys med jocke hela kvällen,, (eller jag mena 5 min efter att vi ätit, sen kom erik..) så jag har legat i sängen med datorn och kollat film:p och erik är fortfarande kvar..

Men men,, imorrn är det iaf jobb som gäller först,, sen blir det in till lkpg och träffa min salle! <3 var längesen.. :(

Bjussar på lite bilder :D


På nattprommenaden

I parken

Flinga i parken =)





Nu ska jag nog försöka sova tror jag.. så jag orkar imorrn.. :p
Puss bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0