Hell yeah!!!

Faan vad bra det känns!! Nu är jag massa glad!! Både för din och min skull..
Man kände verkligen hur trycket över bröstet släppte.. Det kommer att bli bra igen.. :D



Nu är det måndag, och jag har jobbat hela helgen,, så idag har jag haft en riktig slappardag :p Och skönt har det varit :p
Ska snart ner i tvättstugan och sätta igång första maskinen, sen blir det in tilll lkpg en sväng med Jocke.. Han ska till biltema,, (suck) och jag måste köpa ett par (hör och häpna!!) foppatofflor.. Men det är faktiskt jättesköna att jobba i.. Så ett par sånna ska inhandlas idag oxå.. (jaa, jag skämms faktiskt för det,, men men, fötterna mår u bra i dom..)

Och så måste jag sätta igång med maten nu,, jocke kommer ju när som..

Vi höres..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0