En liten update:p

Vissa dagar känner man sig helt enkelt snyggare än andra dagar.. =)

Jaa jag vet,, det var evigheter sen jag uppdaterade.. Men har varken haft lust, tid eller ork till att göra det.. Sist skrev jag ju om utekvällen med några ur gamla klassen,, och det var helt underbart skoj.. Så det hoppas jag blir av snart igen! <3 Sen dess så har jag hunnit med att jobba en hel del.. Jätteskönt..

Det har oxå blivit mycket tid med att hjälpa Tilda att flytta från Emil.. Väldigt mycket tid,, men det är klart att man ställer upp!! Och så får man ju se det positiva i att man flyttar till eget,, eller hur Tilda?? :p haha

Finns väl egentligen massa mer jag skulle kunna skriva om.. Men känner inte för det alls..
Så,, jaa,, vi får väl se när jag orkar uppdatera igen.. :p
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0