Påskpysslig

Är precis vad jag känner mig.. Så jag införskaffade mig nya blommor idag,, och bytte dukar och plockade fram de få påsksaker jag har.. Det blev massa mysigt =)



Imorse var det ju kurs med studiefrämjandet,, jäjj,, eller nått,, men vi var iaf klara en halvtimme innan vi skulle varit det, så då hann jag med att diska (ställa in disken i maskinen och köra igång den) innan johanna kom vid halv 13..

Då bar det iväg till simhallen,, och vi simmade helt otroliga 50 längder!! Det är 1250 meter!! så då kände vi oss riktigt duktiga,, =) Sen åkte vi till ica och handlade lite,, (bla mina blommor) och sen fick jag skjuts hem..Tack så mycket för sällskapet idag Johanna <3

Väl hemma sen så blev det lite pyssel innan jag började med maten och jocke kom hem.. Han tyckte att jag gjort massa fint här hemma. =) Så jag är nöjd :D
Efter maten så bar det av ner till tvättstugan,, och nu väntar jag på att första maskinen ska bli klar..

Snart så kommer Leif (Erik) upp en sväng med,, så då vet jag inte riktigt vad jag ska göra,, gömma mig i sovrummet med datorn kanske?? Hmm,, vi får se..
Men senare ikväll så blir det nog ett par avsnitt Heroes..

Får se om det blir något inlägg senare,, beror på hur uttråkad jag är..
Herrå =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0