Överväldigad..

Är precis vad jag är.. Överväldigad.. Jag vet inte ens vad jag ska säga..
Vart jag ska börja.. Men i vilket fall som helst så är jag väldigt glad över det!!
Det är nämligen så att jag för första gången har träffat Conny.. Min bror..

De flesta vet ju att jag faktiskt inte bara har en pappa, jag har ju en biologisk far oxå.. Och det är alltså min biologiska fars son.. Jag visste att han fanns,, han, hans tvilling Björn och deras lillasyster Jenny..(+ några andra, men vet inte vilka det är..) Förut har jag bara pratat med Jenny och lite med Björn.. Och idag, så ringde Conny till mig.. Sådär helt taget ur det blå.. Men jag är jätteglad att han gjorde det!! Det var så att han var i mina trakter och jobbade,, så vi bestämde oss för att träffas.. Sagt och gjort, en fika på donken blev det,, han är ju lastbilschaffis, så han har ju inte så lätt att parkera på min lilla parkering utanför huset :P haha =)

Men men, iaf, vi pratade massor, och det kändes jättebra! Nästan som om jag redan kände honom..
Visst,, jag ska villigt erkänna att jag var redigt nervös innan.. Vem skulle inte vara det liksom??
När man blev ratad av sin biologiska far och aldrig träffat honom, då är man lite rädd för att hans andra barn inte ska acceptera en heller.. Och visst att jag har pratat med både Jenny och Björn innan,, men alltså,, man kan ju aldrig veta ändå.. Men jaa, jag tror nog att jag var redo för det här nu.. Och jag är väldigt glad att Conny tog initiativet till att vilja prata och ses.. Visst paniken slog ner i mig som en blixt,, men det gick över.. Och det kändes bara bra..

Jaa, jag märker själv att jag svamlar en del,, men som ovan nämnt, så är jag fortfarande överväldigad.. På ett bra sätt.. Och jag ser verkligen fram emot att träffa honom fler gånger.. Och även att träffa Björn och Jenny.. Och alla mina syskonbarn!! Jösses,, vi kom fram till att jag är faster till 9 barn, och moster till 4.. Det är en hel drös med ungar!!  haha =)

Men i vilket fall som helst,, nu känner jag mig glad!! Och det kan jag verkligen behöva få va!!

( Resten av kvällen blev det Tilda <3 först följde jag med ner till Lanab,, och sen gick vi hit,, kollade grey's och sen sex programmet som var efter.. Hahah, stackars lilla rika flicka som är beroende av sex... Nu blir det snart sängen,, och imorrn är det upp tidigt och gå till gymmet,, måste träna, hann ju inte med det idag,, eftersom jag träffa conny istället.. )

Så, där kom ett "vettigt" inlägg iaf.. Nu sängen..
Natti natti =) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0