Kass uppdatering..

Jag vet.. Sorry.. Men har inte haft varken tid eller ork till att skriva.. Och nu är det över en vecka sen jag skrev,, så jag kanske ska börja med helgen som varit..

Fredag:
hmm, det var ju längesen,, vet inte alls vad jag gjorde :p åkte iaf till mamma på eftermiddagen,, käkade köttfärslimpa,, mums!! jättegott var det :D till det blev det lite vin=) och så sov vi över, eftersom det var min jobbhelg..

Lördag:
Sovit typ noll.. Baskade katt som bara ska busa och hoppa på dörrn så jag inte får sova på nätterna,, suck.. Så vid 4 kunde jag inte somna om igen, så då gick jag upp.. Och började inte jobba förrns vid 7,, suck,, massa tid att slå ihjäl.. och inga vettig människa var ju vaken så man kunde prata med nån helelr.. Men iaf,, vid 6 vakna mamma, så då gick hon upp och satte på kaffe,, så jag hade sällskap en stund innan jag skulle iväg iaf.. Sen jobbet,, alltid lika skoj.. eller nått :p haha efter jobbet blev det hem till mamma igen, sen ner till mormor och g-mormor på en fika,, och det var trevligt,, sen hem igen och käka rödspätta :D och det var så brutalt gott.. var flera år sen jag åt det sist.. sen på kvällen så kollade jocke och mamma på melodifestivalsfinalen,, men jag hade asont i huvudet pga sömnbristen,, så jag orkade inte kolla,, la mig i sängen och slappade istället..

Söndag:
Fick sova nästan hela natten.. Och det var skönt,, vakna bara 15 min innan klockan skulle ringa,, och bara det är ju en bedrift.. :p sen iväg till jobbet och sen hem till mammsen igen,, tog det lugnt en stund och sen åkte vi hemmåt.. hem till lilla mjölby <3 kvällen blev lugn med massa mys.. <3

Måndag:
Upp tidigt och så iväg på nått grejjs med studiefrämjandet,, men det gick hyfsat bra,, och tog bara 1½ timme,, skulle tagit 2½,, så det var skönt att vi blv klara så fort.. Så då blev det hem, och sen tillbaka till mamma.. Fixa lite där,, och sen var det hönsutplock på kvällen.. Och eftersom jag är bäst så lyckades jag knipa åt mig lyxjobbet och köra vagnar :p haha jag äger!! :D sen hem (till mamma), duscha och sova.. man blir massa trött kan jag lova..

Tisdag:
"sovmorgon" var uppe ganska tidigt ändå,, jocke åkte iväg och köpte nybakat bröd så vi käkade mysfrukost med mamma vid 9 nån gång,, och sen slappa hela förmiddagen och eftermiddagen,, eller jaa,, lillebror och lillasyster var hemma en sväng med,, <3 sen på kvällen var det mer hönsutplock,, och då tog jag rollen som arbetsledare,, och strukturerade upp allt,, eftersom ingen av cheferna var där,, så då satte jag alla i arbete,, och självklart så gav jag mig själv och mamma bästa jobbet,, haha köra vagnar :p men tro nu för allm del inte att det inte är jobbigt,, för det är det.. men inte riktigt lika jobbigt som att plocka hönsen,, men man springer väl iaf minst en mil fram och tillbaka.. När vi var klara så blev det kaffe och macka,, och självklart pengar,, så fick 1500 i näven,, nice som faan!! :D kan lova att det behövdes pengar!! Sen hem till mamma igen och duscha och sen sova..

Onsdag:
Vakna av ett jävla flyglarm!! Och det tog ett tag innan jag insåg att det var jockes alarm som gick igång kl 6.. han skulle upp och jobba,, han skulle börja städa hönshuset,, hahaha!!! jag har gjort det själv en gång,, och det är faan ett riktigt skitgöra!! så jag är inte ett dugg avundsjuk,, men det är ju skönt att han får jobba några dar nu till,, så får vi lite mer pengar :p men lyckades iaf somna om efter att kl ringt,, och sov faktiskt ända till fem över sju,, så nästan en hel timme,, men hade slapparmorgon,, och gick inte upp förrns vid tio och åt frukost,, sen kom mamma hem vid 11 och så åkte vi och handla och grejja lite.. Och när jocke sluta jobbet ås åkte jag och hämtade honom, och så bar det av mot mjölby igen,, hem till tvätten.. suck.. men det gick det med.. och när tvätten äntligen var klar vid 22 så la jag mig direkt och somna på en gång,, sov som en stock hela natten :D

Torsdag: Idag.. (igår om man kollar klockan.. )
Upp vid 9,, tog en dusch,, slappa lite framför datorn,, sen strax innen 11 knallade jag iväg till station och tog tåget till lkpg,, träffa sallbe =) blev en sväng på stan, och sen hem till henne,, och börja baka :D för imorrn (idag om mn kollar klockan..) så fyller Thea 2 år!! :D Grattis till den lille trollungen!! :D Men iaf,, blev en hel massa bakande,, men det var kul =) stackars jimmy fick stå och diska i evigheter :P mohahaha :p sen kollade vi på vampier dayries,, asbra! och sen blev det tåget hem,,

och jaa,, det var väl vad jag hade att säga.. nu ska jag lägga mig och sova.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0