Tjat,, tjat,, tjat.. :p

Det var ett evigt klagande på att jag inte har uppdaterat bloggen på evigheter.. Så nu kommer det ett inlägg :p

Vad har hänt sen sist då? Joo, jobb.. Och jobb, och jobb.. =) Så det har varit fullt upp hela tiden.. Och skönt är det =)

Har även hunnit med en tur i skogen med Johanna och hästarna.. =) Och några prommenader med bästa Tilda =)
Nu borde jag egentligen sova,, ska ju jobba imorrn med,, har jobbat sen i tisdags, ( var faktiskt ledig i måndags!! jobbade flera dar innan det med) och så går jag av på torsdag,, så jag tänkter inte jobba i helgen om kommer nu.. Måste hinna vara lite ledig innan jag går på schemat :p

Annars har det väl inte hänt så mycket.. Jobbar för mycket för att hinna ha ett liv med :p haha

Det kommer väl en bättre uppdatering.. Finns saker jag behöver skriva av mig om,, men det orkar jag inte nu,, för då kommer jag aldrig få sova.. Bättre att jag skriver av mig när allt är klart istället.. Så att jag kanske kan må bättre då..

Nu måste jag försöka sova!!
Vi hörs =)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0