Sjuuuukt kul!! :D

Igår var det fest i folkets park i vadstena.. =)
Kom väl dit ca 14.30, och då var det ju familjetid,, så då käkade vi, spelade kubb, gick tipsprommenad, sköt luftgevär och spelade GH.. Så hela eftermiddagen var jättetrevlig=) Sen började det komma lite mer festfolk :p
Jobbigt, med en massa folk som man kände igen,, men men,, det gick ändå.. Men alla var ju iaf trevliga och hälsade=)
Efter ett tag kom även min Tilda =) och Hanna =) så då vart det ju lite roligare :p haha
och så började bandet spela då med.. Så det blev massa massa dans :D och det var sjukt kul!! :D
Kvällen vart lång, och blöt :p haha fick i mig en hel del :p men trevligt var det iaf.. =)
orkar inte skriva allt som hände under kvällen,, men den var bra iaf..

Nu ska jag snart sova.. För imorrn går jag på mitt schema :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0