Upptagen människa..

Nr 1 känns det som..
Fullt upp hela tiden.. Massa jobb, jobb och jobb.. Men jag trivs ju på jobbet iaf =) Och det är ju ändå huvudsaken :p
Men det är synd att det ska gå ut över folk jag vill umgås med.. Att jag inte hinner göra det.. Men det är sånt man får ta,, man hinner inte ses så mycket,, och även fast det är tråkigt, så får jag ju se fram emot när lönerna kommer, och att man kanske kan hitta på nått kul då istället =)

Vad har hänt förutom jobb då,, joo, jag har lyckats bada lite.. Sådär innan eller efter jobbet :P haha
Sen blev det grill med mutter med =) Riktigt trevligt faktiskt.. =)

Men nae, jag har inte så mycket att dela med mig av just nu.. Men kände ändå att det var dags för ett nytt inlägg :P haha

Nu ska jag sova,, för imorrn är det jobb som gäller igen :D
Puss

Kommentarer
Postat av: F

Ramla in på din blogg av en slump! Ville bara säg att jag gilla designen och att det fanns en del läsvärt! Keep upp the good work! :)

2010-07-20 @ 12:40:07
Postat av: Malin

på Parkgatan hade joel crossen, en kompis till honom har garage där.. surt!!!! :(

2010-07-21 @ 14:00:12
URL: http://malinmildh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0