Uppdatering på riktigt..

Jaa, det är väl dags att göra en sån.. Det var ju ett tag sen jag skrev blogg..
Så först kommer det en liten uppdatering om midsommarn..

Midsommar:
Jobb 7-13.. Sen hem,, duscha, fixa och grejja.. Sen hämta Jonas,, och sen hem till Johanna! :D
Öppna första cidern,, slå upp tältet.. Eller, jaa, dirigera :P haha
Lekte med kameran oxå :p Så småningom kom det mer folk,, och vi körde igång grillen.. Och mitt kött var asgött!! Men det försvann nästan direkt.. Det var knappt att jag hann och ta 2 bitar.. Hade 5.. Och när jag skulle ta en till,, då fanns det inga kvar!! :( Suck.. Det var asgott ju!! Men men, mer drickande vart det iaf :P haha hade verkligen sjukt kul den kvällen/natten.. Eller jaa, jag hade väl en nerkick som faan ett tag.. Men jag fick höra en sak som gjorde mig glad igen.. Så då kändes livet lättare igen,, och jag kunde återgå till prima partyhumör :D
Blev sen i tält,, jaa, jag säger tält och inte säng :P ahha för det var ju i tältet jag sov :p även fast det var snorkallt när jag skulle lägga mig,, och apvarmt när jag vakna :P haha Dagen efter.. Ojojoj,, inte så kul.. :p haha visst, jag var inte så bakis,, bara sjukt trött, och ont i kroppen!! Men men,, vad förväntar man sig när man sover på ett tunt liggunderlag egntligen? Smart emma.. Inte :p Men men,, efter mycket om och men så kom vi hem,, och det var sjukt skönt att lägga sig i sängen då!! :D Här kommer några bilder från midsommar..



Ett litet och väldigt kort urval.. Var ju över 1000 bilder,, och jag har fortfarande inte orkat kolla alla :P haha

Sen på Söndagen så var det ju konfirmation.. Lillasyster har blivit så stor!! 15 år.. den lilla ungen.. Shit,, det känns ju typ bara som 1 eller 2 år sen jag konfirmerade mig.. Men nae,, det är,, ehm,, få se nu,, 6 år sen!! :O Oj vad tiden går!! Men men,, hon var jättefin iaf =) Så här kommer några bilder från det med..

 Okej, det ficka bara bli den här.. Hittar inte vart jag gömt dom andra bilderna :p

Hmm, vad har jag hunnit med mer då?? Joo, jag har jobbat.. Och jobbat.. Och jobbat.. :P ahha ´
Men jag trivs iaf =) Riktigt bra! :D

Jaa, ehm joo, igår,, så var jag ju barnvakt åt Thea hela dagen.. Hade jätteskoj med henne! Först lekte vi en bra stund i lekparken = sand överallt!! Men kul! haha sen gick vi hem igen,, och lekte massa kurragömma =)
Och kolla på Små einstiens.. Inte värdens bästa kanske,, men men :P haha
Sen vid 12 kom fia en sväng.. Så vi gick till ica och handla lite,, sen fika vi hemma igen.. =)
Hon gick vid 14 igen,, så då lekte thea och jag runt mer.. =) Sen kom sandra vid ca 16,, och jag åkte hem,,

Bara för att hämta jocke,, och så åkte vi till Vadstena.. Grill hos Morbror stod på schemat.. Kalastrevligt!! :D Sen blev det en sväng ner på sommarknäppen med.. Men jag fick ju vara nykter,, eftersom jag har jobbat idag..
Men det var iaf sjukt trevligt!! Och bra musik på stan..=)

Kom hem runt midnatt,, och så var det ju självklart asvarmt i sovrumet,, så då var det ju svårt att somna,, och så upp kl 5 imorse.. Jobb =)

Nu ska jag gå och ta mig en glass :D För det tycker jag att jag är värd nu när jag varit så duktig och skrivit så mycket :D :P haha

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0