update igen :p

Den ni!! Här kommer en till uppdatering.. =)
Gårdagen var kalas =) Först var det ju jobb på dagen,, 7-12.. Slappt pass :p
Sen hem, mysa lite med jocke innan han åkte till jobbet.. Sen hämtade jag upp Tilda, och vi tog en sväng till netonnet.. Handlade 2 nya mobiler =) en till mig (rosa :D) och en till jocke (svart).. Men jag är så sjukt oteknisk,, så vet inte riktigt om jag kan ha den här :P haha Men jag har ju 14 dagars ångerrätt.. Så om jag inte kommer underfund med hur den funkar så får jag väl lämna tillbaka den.. För jag är grymt nöjd med den andra mobilen,, Förutom att den inte lyser ibland,, och då är det svårt att se vad man gör :P haha
Efter netonnet så blev det en sväng till skopunkten.. Så inhandlade 1 par nya vita fina skor :D
Sen hem, (lämna tilda innan) och sätta igång med tvätten.. Tur att det inte var så mycket.. Så det var klart vid 19, eller jaa, jag hade hängt upp det då :P Och sen hämtade jag tilda igen och så drog vi till skogssjön =) och där hittade vi Jonas (svågern) och jens.. =) Så då slog vi oss ner hos dom.. Och utnyttjade jonas lungkapacitet till max :P haha han fick blåsa våra badmadrasser :p haha eller jaa, vi hjälpte faktiskt till :P lite.. :p

och det var jääääätteskönt i vattnet!! hade en jättetrevlig stund med massa bad och lek.. så det tackar jag för =)
var hemma ca 22.15,, och sprang ner i tvättstugan och hämtade upp tvätten då,, som faktiskt var torr.. helt otroligt.. sen satt jag vid datorn och var lite social.. :p jocke kom hem strax efter midnatt,, och då blev det mys och sova.. var helt sjukt trött..

och så blev det sovmorgon idag :p ända till halv 10 :p då kom jocke och väckte mig :p

så nu har jag ätit frulle och ska iväg med tilda nu,, till "the forrest lake" :P haha
mer sol och bad <3

Jag kanske bjussar på ett par bilder senare :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0