Snabb update innan sängen

och för er som undrar (eftersom kl inte ens är 21) jaa jag är trött! :p
skönt att det bara är kort dag imorrn.. =)

och nu har jag redan glömt vad jag skulle skriva,, hmm..

joo just det,, har ju haft mysdag med Jocke idag =)
när jag kom hem från jobbet så tog vi cyklarna ner på stan, tog en fika på cafe gusto,, och sen drog vi till minigolfbanan =) ahha jag var ju inte helt bra på det alltså :p men klarade mig hyfsat (eller, jocke hade en brutal otur på vissa banor, han är duktig i vanliga fall) och det blev faktiskt lika :D 81 poäng var.. och det är faktiskt inte så jättedåligt :P haha (sist jag spela så hade jag över 100 slag tror jag :P jaa jag vet,  jag är sämst :P )
Sen gick vi till ica och handla lite, och sen hem,, myste lite i soffan till true blood,, ( ca 5 min innan jocke tröttna eftersom han redan sett avsnittet) så han satte sig vid datorn och spela istället,, efter true blood lagade jag mat, och sen kom erik upp en sväng och spela med jocke,, så jag kollade film..
Men jaa,, hmm,, nu går mina ögon i kors,, så jag tänker sova nu.. =)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0