Håll i er!! För här kommer ett nytt inlägg :p

Igår, lördag.. Vad gjorde jag då? Som ni kanske kan gissa så jobbade jag :P haha Sen på kvällen var det lugnt.. Hade hemmakväll med datorn :p =) ( Och gårdagens update :P )
Idag skulle jag ha kört ett delat pass, men bytte, så jag körde bara 16-21..
Så vid 12 åkte jag, Tilda, Jocke och Jonas till Skogssjön och bada och sola.. Asgött! :D
Sen blev det käk på Lundby.. Mmmmm kycklingtallrik!! Mumma!!
Sen jobbet då.. Varmt varmt varmt!! Så det blev ett kvällsdopp i Rinna.. =) Riktigt gött :D

Nu ska jag ta och hoppa i säng.. Är helt slut.. Och så är det ju jobb imorrn igen.. =)
Fast ganska slappt pass ändå.. 7-12.. Men har ju tvätten på kvällen med.. Fast det funkar nog ändå.. :p
Sängen var det ja..
Puss bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0