Bad, Bio och Bra nyheter!

Igår var jag ledig =) Så det blev lite sovmorgon.. Och runt lunch drog Tilda och jag till Skogssjön.. Det var lite kallt i luften, men skönt i vattnet,, även fast vi inte direkt bada,, vi låg bara och gled omkring på Leif & Ass.. Asgött :p Fast ett tag såg det ut som om vi skulle hamna bland alla näckrosorna:p haha så då fick vi sätta lite fart tillbaka mot stranden :P haha
Sen låg vi på land på madrasserna och bara hade det gött :D Och bestämde då att vi skulle gå på bio med Hanna.. :D
Så då blev det hem, stressa, duscha, fixa sig lite.. Sen hämtade jag upp Tilda och Hanna.. Sen bar det av in till Lkpg och bio.. Sex and the city 2.. Och den var faktiskt helt okej =) (fast om jag skriver kalasbra så blir tilda nöjd :p haha)
Sen tillbaks mot lilla Mjölby,, släppte av brudarna hos sig,, sen blev det coop en sväng, och sen hem..
Väl hemma insåg jag att det var låångt kvar tills jocke sluta,, och jag som var trött då. Suck,, men det var ju bara att hålla sig vaken,, han hade nått att säga.. Och jag hade inte en aning om vad det kunde vara.. Men men,, tiden gick,, sakta men säkert,, och så kom han hem.. Och visade fram ett papper.. Där det stod att han fått tillsvidareanställning =) Skönt!! Så då blev jag glad =) Och ännu gladare av det han sa sen.. Men det är min lilla hemlis :P haha
Nu ska jag röra mig mot jobbet.. Och efter det så blir det väl att glida runt på Leif i Skogssjön :D
Vi höres folket =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0