Uppehåll

på uppdateringen.. men, that's life.. datorn lyckades ju dö igen.. så nu har vi gjort ett nytt upplivningsförsök,, och än så länge ser det stabilt ut.. Det var lite kritiskt ett tag, men den verkar klara sig ett tag till nu iaf.. *peppar peppar*

Joo, men helgen, eller ja, lördag och söndag, har jag ju inte skrivit nått om..

I lördags var jag ju hos Sandra, och vi tog en heldag på ikea.. trevligt trevligt.. Så det blev lite inköp till hennes hem, som btw blev jättebra =) Synd bara att det inte fanns 2 luckor som hon skulle ha.. Sen kvällen, ehm.. Jag vet inte vad jag gjorde på kvällen,, typ umgicks med Jocke bara, hade det mys..

Söndag blev det en sväng till mamma, lämna grejjen jag inhandlat på netonnet till henne och så käkade vi där med,, och då kom jag in på internet en sund oxå,, och blev massa orolig, läste då på fb och i salles blogg om sjukhusbesöket. usch usch! hemskt! jag hoppas att jag aldrig ska behöve gå igenom nått sånt med mina framtida barn! tack och lov så är ju allt bra igen <3

Och idag är det måndag, och lönedag, för en del.. Själv får man ju pengar den sista,, och det är många dagar kvar dit!! Suck.. Men annars har det inte blivit så jättemycket gjort idag, diskat städat och tvättat :p och en hel massa slappning i soffan med jocke, han gjorde ett svetsprov på bt imorse så han jobbade inte idag, så från kl 10 har han varit hemma hos mig, och det har varit skönt, och bara umgås..

Nu blir det ett avsnitt Buffy tror jag,, och sen sngen,, ska på nått grejs med ams imorrn.. suck..

Aja,, skriver väl imorrn om datorn överlever natten.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0