Mmmmm värmejacka!!

Yees, jag kunde helt enkelt inte låta bli!! Var på ÖB i skänninge efter att vi varit hos mamma, och då sålde dom ut M90 vinterjackan för bara 99 kr!!! Helt otroligt billigt! Så jag var helt enkelt bara tvungen att köpa en! Så underbar! Och den luktar fortfarande skog! Jag är massa lycklig över den kan jag lova!!

Och så har jag gjort mitt första köp på tradera med.. Hoppas paketet kommer snart!! (haha det är lördag,, lyckat,, jag får nog vänta ett tag.. suck) Fast jag tänker inte säga vad det är.. :p haha nu blev ni allt nyfikna va?

Nehe, om man kanske skulle dra sig mot sängen,, känner mig sådär hyperaktivt jättetrött, om det nu är nån som förstår vad jag menar då.. Andra skulle kanske kalla det övertrött, men det är andra..

Eller så kanske jag gör nått annat,, får se om vad lusten faller på helt enkelt ;p

God natt iaf =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åhhh!! En sån jacka skulle behövas här uppe!! Dock så börjar det bli varmare nu iaf! :D Jag måste köpa försvarets vita sockar nån dag.. jag saknar!!

2010-01-16 @ 23:12:08
URL: http://quizzia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0