Lördag..

Och det har varit en lång natt.. Somnade framåt 3 nångång.. Visste ni att det är förbannat obehagligt att kräkas ris? Joo, så är det.. Inte alls behagligt kan jag tala om!

Idag blir det en sväng till mamma på en fika <3
Sen har jag faktiskt inte en aning om vad vi ska göra ikväll.. Filmkväll kanske? Vi får se..
Kanske kan lura ut Jocke till att åka lite pulka med mig igen :D Fast den här gången kanske jag inte ska slå mig halvt fördärvad, så jag inte kan sitta på flera dagar, som sist.. Haha, men kul var det!!

Nu blir det en snabbdusch och sen fixa lite innan vi ska till mamma..
Herrå så länge!

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

inte majs heller förjävligt att kräkas upp. dom är ju hela.

2010-01-16 @ 13:16:32
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0