Lördag ( ONSDAG!!! )

Jag är helt veckovill!! Dags att göra nått kanske..

Imorrn blir det iaf en sväng till lkpg.. Ska vara barnvakt åt lilla Thea :D Mys med lite kvalitetstid med henne :D Min lilla trollunge :D

Idag ska jag nog lägga in kläderna i garderoben, de som jag tvättade i måndags, mådde ju inte bra igår, så då orkade jag inte.. Men jag ska ta itu med det när jag skrivt klart här..
Annars blir det nog inte så mycket idag.. Mys med jocke ikväll antagligen.. Oj, det lät ju positivt, mys med jocke ikväll, antagligen, men det var ju inte så jag mena.. Suck.. Är bara så trött.. Men jag gör ju inget heller.. Så det är väl därför.. Kanske skulle springa iväg till gymmet en stund efter maten? joo det tror jag nog att jag gör.. Får se om jga kanske kan dra med jocke med,, vore trevligt med lite sällskap.. =)

Nehe, tvätten då..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

joo men det blir så när man inte har nån sysselsättning, man är trött o tappar bort både dagar o tid. förbannat skönt med andra ord :P

2010-01-27 @ 14:52:50
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0