Lördag..

Kom hem vid 1 inatt.. Då var jag lagom trött, men hade haft det jättetrevligt iaf i vadstena.. :D
Men sen började det.. Suck.. Visst att jocke hade druckit öl,, men så mycket kräks man inte av lite öl.. Det måste ha varit nått annat.. Så jag somnade väl runt 4.. Och jag är helt död.. Har inte sovit alls bra.. Utan har sådär ont i magen som när det känns som om man ska få magsjuka, men inte får det, utan man är bara påverkad av kräkljuden som kommer.. Så nu sitter jag här och mår lite illa och undrar hur jag ska klara av dan.. Jag hoppas det går bra, men det blir antagligen inte så långvarit hos sandra..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, sen ska jag åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0