Hmm..

Det var ju kanske inte alls det där jag skulle skrivit om. Jag kanske skulle ha skrivit om nyår och allt som varit efter det. Så jag gör väl det med. Bara för att jag nu ändå verkar ha fått fart på fingrarna. OCh städningen lockar ju inte, då är bloggen mycket roligare.

Nyår: Fest. Som vanligt. Vi var här, började med att käka och sen spelades det gh och lite singstar. Sen runt 00 drog vi oss ner mot gästis för då skulle dom skjuta raketer. Och inga missöden iår. Kors i taket :p Kvällen var lugn och väldigt trevlig. Och det var skönt.

Sen dess har jag hunnit med att jobba lite extra och haft migrän. Jätteskoj. Eller nått. Men idag mår jag bättre och ska ta itu med städningen. För av nån lustig anledning så verkar det inte bli gjort när jag är sjuk. Hmm.. Knepigt det där..

Nu ska julen äntligen städas ut. Det är ju sista dan idag :p Så jag ska väl kanske ta itu med det..

Och förresten, imorrn ska jag äntligen in till Sandra igen. det var jättelängesen. Så det ska bli skönt. <3

jahopp, ta itu med städningen då,, suck, jag har inte nån lust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0