Fredag (tror jag)

Fast, joo, det är det nog,, har för mig att nån sa det..
Idag blev det ett långpass på gymmet,, och det var skönt.. Eller jaa, då var det jobbigt som tusan,, men man känner iaf att man uträttat nått.. Och nu så kommer snart jocke och hämtar mig, sen blir det att hjälpa jens ( jockes storebror ) att flytta.. Jäjj!! Eller nått.. Det hade ju inte varit helt fel med en lugn och mysig hemmakväll.. Men det får väl bli imorrn kanske..

Igår så var jag ju förresten barnvakt åt Thea.. =) Och det utnyttjade hon till fulla kan jag lova :p Kolla här, kom, kom, kom, titta. Och leka hela förmiddagen.. Kalaskul :D Jag var iaf helnöjd :D

Nehe, nu är det dags att gå..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

bra att hon får nån ny o köra med ibland ha ha :)

2010-01-29 @ 20:09:53
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0