Fortfarande fredag..

Och jag är så trött i mina stackars muskler!! Men det var riktigt skönt att gymma igen! Och på måndag ska jag simma :D ska bara leta fram bikinin och hoppas på att jag kommer i den..
Men iaf, efter gymmet så blev det en sväng till ica och handla,, och då var jag massa nyttig och köpte lite frukt (istället för godis, som jag btw har varit utan nu i 15 dagar!!!) och så fläskfile till middagsmaten..
Sen hem, skära köttet och sen vart det ett bad medans köttet koka.. Sen ca 5 min innan maten var färdig, då ringer Erik,, så jocke måste åka och hjälpa honom, bilen funka inte.. Så jag fick ju vänta med att sätta på riset,, (jag som var ashungrig!! Kl var väl ca 18 då,,) Sen käka vi när jocke kom hem (20.00!! JAG VAR DÖHUNGRIG DÅ!!!)
Sen blev det film och mys.. Alldeles underbart!

Nu blir det sängen, för ögonen går nästan i kors nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0