Baskade tåg!

Och inte gå.. Alla var inställda,, så jag fick åka buss in till lkpg idag.. Suck.. Men men,, in kom jag jag ju iaf :p
Det blev en sväng på stan med Sandra och sen hem tll henne en stund.. Så trevligt så.. Sen hem igen,, åka den där förbannade bussen.. Men jag kom hem med.. Det tog bara 1 timme.. suck.. Det tar bara 20 min med tåget i vanliga fall.. Så jag är massa trött nu..

Men ska ut till min Johanna en sväng <3 Ta en kaffe och snacka lite skit.. Alltid trevligt :D Och så har jag en sockerkaka står i ugnen nu som jag ska ta med.. Brukar ju i vanliga fall köpa med mig en fika,, men eftersom ekonomin är som den är, och jag la ut pengar på dygnskort idag med (och donken hehe) så får det bli hembakat.. Och egentligen är ju hembakat mycket godare,, men man tar sig inte längre tid till att baka innan man ska till nån.. Men idag kände jag för det :D

Nu kommer jocke snart och då ska vi äta nått med..
Nehe, nu har jag inte tid att sitta här längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0