Visste ni?

Att det inte bara snöar.. Det snöar oxå :p Hahha:p
Hade det inte varit för att snön är vit så kunde jag svurit på att det spöregna,, i sidled!
Men lite mysigt är det ändå.. =) Och för att svara på Johannas kommentar om tidigare inlägg: jag har definift inte tröttnat på snön :p haha jag vill ha snö,, men inte mer snöfall bara :p haha..

Ikväll blir det ev melodifestivalen med Tilda och Emil,, om vi kan ta oss till varandra vill säga :p beror väl på hur mycket snö det hinner komma.. haha

Idag har vi varit duktiga och hunnit med att städa lite,, jocke dammsög, och jag damma och så har jag städat inne på toan.. Så nu glänser kaklet igen=)

Nehe, nu ska jag nog sätta på mig ett par varmare strumpor, ag fryser om fötterna..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0