Torsdag

Vart har den här dagen tagit vägen egentligen?!?
Vad har jag gjort idag?? Jag vet inte.. Alla timmar har bara försvunnit.. Jag känner mig helt vilse!!


För övrigt så suger det att ha en elak mordisk katt till husdjur.. Mina fötter, anklar, händer, handleder känns lemlästade.. Jag lovar,, katten har faan fått damp eller nått.. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det.. För trots att han är helt galen så älskar jag ju kattfan.. Och det är det som gör det så svårt..


Om man skulle krypa upp i soffan och mysa med jocke medans han kollar på os kanske? Men nae, jag står faan inte ut med os!! Jag får göra något annat istället.. Se ett avsnitt Sailor Moon kanske?? ( haha, jaa jag vet,, :p men jag älskar det!! :p )

Kommentarer
Postat av: Jennie

JAG SA JU DET!! HAN ÄR GAAAAAAAALEN! Hahaha ^^

2010-02-19 @ 00:10:15
URL: http://quizzia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0