Tisdag..

Och jag är brutalt rastlös.. Känner ett enormt behov av att skriva av mig.. Men jag vet inte ens vad jag ska skriva?! Riktigt irriterande.. Men om jag sitter en stund så kanske det kommer av sig själv??
För uppenbarligen måste det ju vara nått som vill ut i världen.. Men vad det skulle va? Nae, jag vet inte..
Det är liksom helt tomt i huvudet.. Det finns ingenting.. Förutom känslan av att jag behöver skriva..

Men nu tog det slut.. Jag kanske inte ska försöka koncentera mig på att försöka komma på vad jag vill ha sagt? Kanske bara låta fingrarna ha sin gång över tangentbordet och få ihop en hel massa ord.. Som jag iaf vet att jag inte borde skriva? Eller? Det känns så ensamt i mitt huvud.. Har det varit någon där och hållt mig sällskap innan?? Som nu är borta? Antagligen inte.. Eller, jag vet inte.. Vet inte vad jag menar alls om jag ska vara ärlig.. Hur har det gått till?? Eller, jag kanske vill ha någon i mitt huvud?? Som kan ta hand om mitt röriga känsloliv.. Som kan ta skiten, så jag slipper må dåligt.. Men det är väl bara önsketänkande??

Kära Tomten!
I år önskar jag mig ett nytt medvetande i julklapp.
Detta medvetande ska då kunna ta hand om det svåra. Så jag får vara glad.
Jag skulle verkligen vilja vara det.
Så snälla Tomten. Ge mig ett nytt medvetande i julklapp!

Titt.. Det kom visst en hel massa ord,, bara jag slappnade av..
Men, jag vet inte om det känns bättre för det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0