Måndag..

Och precis som vanligt vid den här tiden så väntar jag på att klockan ska gå, så jag kan hämta upp tvätten..
Och precis som vanligt (oftast iaf) så slänger jag in ett litet inlägg.. Det kan ju inte skada :p Var ju nån dag sen jag skrev nu :p

Vad har jag att berätta då?? Jaadu,, inte mycket om jag ska vara ärlig.. Jag kunde ju kanske hitta på nått så nu får lite intressant att läsa,, men nae.. Tyvärr.. Mitt liv är tråkigt.. :p Haha, nejvars, inte tråkigt kanske,, men,, jaa..

Helgen blev ganska lugn, och det var skönt,, var ju till Tilda och Emil en sväng och såg på melodifetivalen och så spelade vi Buzz efter det.. Hade jättetrevligt, även fast jag såg ut som en isglass när jag kom hem.. Med tanke på att vädret var som det var.. Men men,, det är ju tur att det inte är snöstorm alla dagar iaf.. :p
Söndagen var lugn och skön.. Tog en liten prommenix och njöt av solen.. Även fast det var snorkallt!!

Idag så har jag varit jätte entusiastisk.. Eller nae,, inte direkt,, tog sovmorgon, och vaknade i panik över att hemtelefon ringde,, panik, upp och skulle svara,, men det var skyddat nummer, så då fick det ringa.. Jag tycker inte om att svara när det är skyddat.. Men det har ju sina anledningar.. Så då gick jag och la mig igen,, och gick inte upp förrns strax innan tolv.. (Fast jag hade tagit med mig den bärbara in, så jag kunde kolla runt på nätet :p ) Sen frukost i lugn och ro, och sen kom Johanna <3 Så då bar det av till Lundby för att träna.. Skönt, jobbigt, nöjd med mig själv.. Även fast det märktes att det är sportlovsvecka,, det var massa folk där!! Inte riktigt lika kul kanske.. Men men,, det gick..

Sen hem och duscha och förbereda maten, sen ner i tvättstugan och slänga in fösta maskinerna, och sen upp och äta,, och titta på ett avsnitt av Legend of the Seeker.. Asheeeeeet!!! Eller, jag mena,, hmm,, bra serie det där.. hehe :p

Jaa, sen har tiden gått sakta om jag ska vara ärlig,, bara segat sig fram,, men nu kan jag nog snart gå ner i tvättstugan.. Det borde vara torrt nu alltihop..
Jaa, jag går ner, och hoppas på det bästa helt enkelt..

Titt, det blev ju lite skrivet iaf.. Hoppas ni är nöjda.. =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0