Blääää

God morgon god morgon!
Hör fåglar sjunga glatt!
God morgon god morgon i kör!


Jaa, vi kan ju låtsas att vi alla är pigga och glada iaf.. Eller nått..
Natten har varit brutalt lång.. Har haft massa ont i huvudet och mått lite illa, så har väl sovit max 2 timmar eller så.. Och så trodde jag ju självklart att jag skulle kunna somna "om" när jocke åkt till jobbet.. Men inte.. Mår fortfarande illa, och så kommer förmodligen fönsterkillarna idag med, så jag kan ju nte ligga kvar i sängen, utan jag måste duscha, klä på mig och åtminstonde se presentabel ut när de trillar innanför dörrn.. Jäjj!! Eller nått.. Suck.. När jag blir stor så ska jag uppfinna en tablett som gör att man slipper må illa... Som är gratis, och bara ligger framför en när man behöver den.. Nån som vill hjälpa till med det?? Det kan nog kräva lite skills.. :p
Nahe, om man skulle hoppa in i duschen nu då..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Testat att ta Postafen (åksjuketablett)? Dom är ju relativt billiga så det kan ju vara värt att testa? :) typ 39kr asken. Funkade för mig iaf!

2010-02-25 @ 10:26:52
URL: http://quizzia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0