Update

För det är en evighet sen jag skrev.. Men jag har verkligen inte haft lust att blogga.. Ingen lust alls.. Och egentligen har jag det inte nu heller.. Men har så brutalt tråkigt.. Klockan är tjugo i tre.. och det är ingen som är vaken och är social med mig.. Suck..

Om jag fortsätter från där jag slutade,, i lördags, så är det väl dags att berätta om söndagen..
Upp tidigt, visste var jag var :P ahha och så iväg till broby.. Höll på att fastna flera gånger i snön.. Gudars vad drivor det var.. Men jag kom iaf till jobbet i tid.. Tjugo över 7 ringde thomas, och sa att han kom så fort han kunde,, han hade kört i diket.. :p haha Eller, jaa, backat i diket när han försökte komma förbi en bil som fastnat mitt i vägen.. :p Fast det hade gått bra för alla iaf.. Och det är ju huvudsaken.. ^^  Iaf, var klar till 12, så hem till mamma lite snabbt,, slängde i färg i hennes hår,, sen åkte vi hem.. Jag hann bada en stund,, och sen åkte jag till väderstad, för lite mer jobb.. Och när jag kom hem var jag massa massa massa trött.. så det blev sängen ganska snart då..

Måndag, hmm, vad gjorde jag i måndags? det var ju igår? jaa.. haha igår så hade jag lite sovmorgon, ända till 8 :P ahha länge va? :p  låg iaf i sängen och slöade till 12, sen gick jag upp, och gick ut på promenad med Tilda.. Senare på kvällen så var det tvätten som gällde.. Mitt ordinarie måndagsnöje :P

Tisdag, och, vi är framme vid idag,, då blir det ju inte så långt iaf det här :P ahah (eller jaa, tekninskt sett så är det ju onsdag idag, men jag har itne sovit än, så det räknas inte :P ) Sovmorgon idag med^^ Ända till typ halv 8 :P ahah och orkade inte göra nått iaf :p bara ligga och slappa.. upp och duscha, sen af till kl 14.. Väldigt givande möte.. verkligen.. suck.. tog tio minuter innan dom sa, jaa, men du ar ju redan jobb, och vet vad du vill,, så du behöver ju inte vara här nu.. NEHE? Suck på af!! Så hem igen,, och sen väntade jag på jocke, och när han kom hem, så åkte jag till sandra.. Och har som vanligt haft massa skoj där.. SLUUUUUURP :p haha det var nog det bästa med hela kvällen tror jag :p men iaf, vi har bakat och så har jag ju lekt massa med Thea med^^ Ho är för söt trollungen :D Bjussar på lite bilder^^
Och nu ska jag nog faktiskt försöka sova^^
Höres =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0