Omkastade planer..

Men börjar med att skriva lite om gårdagen..
Var och träffade Sandra^^
Hämtade henne vid skolan typ halv 12.. Sen drog vi till Tornby.. Först blev det en sväng på Rusta.. Sen in på willys,, så hon fick handla lite^^ Efter det käkade vi lunch ihop^^ Asgott, trots att jag åt med en grottmänniska :p hahah
Efter det blev det Maxi en snabbis, och sen hem till henne.. Packa upp alla varor,, sen hämta Thea på dagis =)
Sen blev det lite filmmys, och så färgade jag sandras hår med,, som blev typ blått :p hahah Tur att den blå tonen går ner, och hon fick ju silverschampo av mig med, det ska hjälpa^^ Sen blev det hem.. Hade myskväll med Jocke i soffan.. Han tittade på greys med mig (!) och sen såg vi nikita oxå=) Sen blev det sängen.. Massa trött!!
Men kunde inte sova för det...

Imorse körde jag jocke till jobbet, så jag kom astidigt till mitt, men men, smällar man får ta.. :p
Slutade kl 13,, och så fick jag en ny bokning.. Så jag börjar kl 16 igen.. Suck.. Jag som hade planer för kvällen..
Skulle ju till Kusinen och fixa datorn (jocke skulle) och så umgås lite.. Men nu blir det istället så att jocke får köra mig till jobbet,, sen får han åka dit och fixa datorn själv.. :p

Så idag blir det 11 timmars jobb.. Jäjj.. Jag som är astrött.. Men men,, det går..
Nu ska jag laga nått litet att äta.. (läs ta en macka eller nått) Sen hämta jocke på jobbet, systemet en snabbis, sen tillbaka till jobbet.. Stress, stress, stress :p

Tur att man är ung!! Iaf 20 dar till.. Sen blir jag ju asgammal!! (A) :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0