Lördag^^

Och jag trodde helt seriöst att jag skulle dö när jag åkte hem från broby idag.. Gudars vad drivor det var.. Har aldrig farit så okontrollerat över vägen.. Riktigt läskigt var det :S

Väl hemma, så tog jag ett bad, och sen gick jag ner till gammelmormor, kollade den nya soffan och bara umgicks lite^^ Jättemysigt =) Sen en tur in till mormor med.. Inte lika länge där dock, för mamma skickade sms, att maten var färdig,, Så det var bara att pallra sig hit igen.. Blev köttfärslimpa^^ Oh vad mumma det var! :D

Just nu tittar vi på Ensam Hemma 2.. Den är bra =) hehe
Jag vet inte riktigt vad som händer under kvällen,, sånt som märks.. :p
Nu ska jag kolla lite aktivare på filmen.. =)
Höres^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0