Lördag 11/12

Och snart är det lucia,, och fia fyller =)

Dagen idag har faktiskt vara bra^^  Var dock helt död när klockan ringde imorse, visste inte ens vart jag var!! I vems säng jag låg.. För det var ju inte min!! Efter en stund kom dock på att jag var hos mamma :p haha
Och till frulle blev det mumsigt julknäcke, som mamma hade köpt igår.. ^^ Massa musigt!! Var ett helt år sen jag åt det,, så massa mumma!! :D Sen blev det ut och skrapa bilen.. Suck,, tog nästan 5 minuter!! Snacka om att man blir bortskämd när man har varmgarage :p haha :p
Och det gick bra på broby med.. Inte många ägg alls på golvet ^^ Var klar och hemma igen till 12.. Då blev det en dusch lite lunch, och sen började mamma att möblera om lite.. Det var färdigt när jag kom hem från väderstad, och det blev jättemysigt^^
Åkte ju då till väderstad till 16,, och där gick det med bra.. Glad att jag inte hade hemtjänstturen idag.. :p
Nu blir det snart sängen.. Likadant imorrn med.. Fast då hoppas jag att jag vet var jag är iaf :p
Ska bara kika lite till på The Terminal.. För den är bra =) Ni vet, den med Tom Hanks^^ När han är ryss.. Vet ni? Antagligen :P haha

Nehe, vi höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0