Klantigt Emma.. Väldigt klantigt..

Men, det är jag i ett nötskal.. Sånt jag gör helt enkelt.. Jag skulle limma ihop en grej med superlim.. Och det sista karln sa var, akta så du inte får lim på fingrarna.. Och vad lyckas jag med då?? Joo, limma ihop fingrarna såklart!! Tumme och pekfinger..  Och satt  fast ordentligt! Trots att jag på en gång började dra isär fingrarna, så gick det inte.. Karln fick slita isär mina fingrar, och det gjorde massa ont!! :(
Nu lär det dröja ett bra tag innan jag tar i nått som behöver lagas med superlim.. För jaa, jag lär ju annars lyckas limma ihop mig igen.. Oh, vad jag är klantig..

I övrigt så var filmen väldigt bra =) Lite läskigt var det först att kolla på den, eftersom det var 3D,, man satt mest och blev rädd när sakerna kom flygande mot en.. Det såg verkligen ut som om det skulle landa på mig.. Läskigt..
Men jaa, Narnia var bra =) Den kan jag rekomendera :D

Tyvärr så blir det inget Sandra imorrn.. Hon har halsfluss.. Tråkigt, men sånt som händer..

Nu blir det att kolla Johnny Depp en stund.. Eller, jag menar,, jaa, nae, jag menar Depp :p hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0