Julbord med jobbet =)

Måste ju skriva lite om det iaf ^^
Började förfesta lite hos Ida och Lisa kl 16.. (kom hem från lkpg strax efter 15, hann duscha och fixa mig på 30 min, sen gick jag dit) Sen åkte vi till Carro till kl 17.. Då blev det fart påt :p haha Och folket kom indrullandes =) Så det blev ett väldigt kackel :p Julbordet började kl 19.. Och maten var riktigt god.. =) Trots att jag inte alls gillar julmat.. Men gott var det :p haha :p Var hemma strax innan 22 igen.. Och lite småpåverkad,, och så mätt att,, jaa,, mådde ganska illa.. :p Men kvällen var massa trevlig!!
Bjussar på några ack så suddiga bilder..










Jaa det får räcka med bilder :P Nu måste jag åka till väderstad =) Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0