Jobb, idol och snökaos..

Hade lite sovmorgon imorse.. Vilket var ganska skönt^^ Intog frulle med Jocke, och sen packade vi,, och så åkte vi iväg till mamma.. Lämnade alla grejjer, och sen åkte jag till väderstad.. Började 13.. Så alkoholen hade nog gått ur kroppen:p Hoppas jag iaf.. haha tur att man inte blev stannad :p
Jobbet gick kalasbra =) Som vanligt(A) haha
Det började snöa som tusan runt 20 hugget.. Och när jag åkte hem vid 21 till vadstena, så fanns det ingen väg!! Tack och lov för de där vägpinnarna alltså.. Man fick sikta på dom för att hålla någorlunda koll på vart vägen gick.. Men hit kom jag iaf.. Har sett slutet av akt 1 (haha) på idol nu.. OCh hoppas faktiskt att Minnah ska vinna =) Tycker hon är bättre än Jay.. Även fast han oxå är väldigt bra =) Men tycker inte ritkigt att han gjort rätt låtval idag.. Så nu väntar jag på att idol ska börja igen.. Sen blir det sängen.. Jobb på broby imorrn bitti.. Och så Väderstad på kvällen..

Det var det jag ville ha sagt nu..
Ha det gött =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0