Godmorgon!!!!

Gudars vad pepp jag är idag!! Helt otroligt mycket energi,, trots att jag har massa ont i träningsvärken :P haha
Känner mig hellustig.. Fast på ett bra sätt.. Så jaa, nånting måste ju vara fel :p hehe

I övrigt så blir det jobb idag, det kanske jag sa igår förresten? Hmm, svårt att hålla koll på vad man skriver, för man orkar ju inte kolla själv innan man skriver liksom haha :p det är ju jobbigt :p
Så yes, jobb 12-21 idag.. Jag som hade hoppats på att vara ledig,, gå på teater med Sandra, och hinna med att handla lite fler julklappar med jocke.. Men så blev det inte..

Nu ska jag försöka pilla i mig lite frulle.. Och sen ta en dusch innan jobbet.. Skriver kanske ikväll^^
Höres =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir det megastort snöbollskrig med alla tanter och farbröder?? Det skulle dom nog må gott av :D



Idag har jag faktiskt lille träningsvärken jag också, fast i sidorna. Gött som tusan att böja sig eller på något sätt luta lite... I'm alive!! hehe

2010-12-05 @ 10:05:38
URL: http://jsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0